Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:35:03+01:00
To zależy o jaką chodzi,a jeśli o dowolną to np.;
FOWJM-Fundacja Ochrony Wielkich Jezior Mazurskich

Obszar działania Fundacji Ochrony Wielkich Jezior Mazurskich w Giżycku, ustalony opracowaniem "Masterplan" w roku 1991 (z późn. zm.) oraz obszar działania Mazurskiego Centrum Edukacji Ekologicznej.To
ekologiczna organizacja pozarządowa działająca na rzecz ochrony środowiska naturalnego Wielkich Jezior Mazurskich; pozyskiwanie funduszy na ochronę środowiska, doradztwo techniczne, edukacja ekologiczna. Na stronie info o działalności i dane kontaktowe.
2010-03-25T16:36:51+01:00
Inspekcja Ochrony środowiska na: szczeblu lokalnym ochroną środowiska zajmuje się Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska, którego działania są pod kontrolą Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Inspekcja Ochrony Srodowiska , Ministerstwo Srodowiska i Liga Ochrony Przyrody ale dokładne informacje na ten temat musisz sobie poszukac na stonach internetowych :P
Pozdrawiam