W piekarni byly sprzedawane tylko cale bochenki chleba . Bochenek wazy 0,8 kg. Piekarz powiedzial , ze sprzedano 250 kg chleba . Zapisz obliczenie wiadczance o ty , ze piekarz nie podal dokladnej wagi sprzedanego chleba .

Sory pisze polskich znakw ale klawiatura sie zepsula . Dam komus naj .

2

Odpowiedzi

2010-03-25T13:13:36+01:00
250:0,8 =312,5
312,5 - nie jest liczbą całkowitą nie można sprzedać poł chleba.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T13:29:27+01:00
250 : 0,8 = 312,5 Czyli piekarz nie podał dokładnej wagi bo by sprzedał 312 i pół chleba a sprzedaje tylko całe.