Odpowiedzi

2010-03-26T17:20:20+01:00
Tylko w Czarnolesie spędzisz najpiękniejsze i niezapomniane chwile pod moimi liśćmi. Daję możliwość odpoczynku, relaksu i spokoju. Najlepsze miejsce na popołudniową majówkę.

Proszę bardzooo:)

Kolego, prawie wszystko się zgadza:) tylko że Jana Kochanowskiego:D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T18:12:02+01:00
Ludzie! Jedyna taka okazja! Zostało już tylko kilka dni! Jestem okazałą lipą, siedzibę mam w Czarnolesie, tuż obok dworku Adama Mickiewicza. Żadne inne drzewo nie da ci tyle schronienia, co ja. Nadchodzi lato, a ty nie wiesz, co robić w gorące, słoneczne dni? Ja daję ci więcej cienia, niż wszystkie inne drzewa. Z moich kwiatów pszczoły robią pyszny miód. Nie czekaj, kup mnie już dziś! Kto pierwszy, ten lepszy!