Odpowiedzi

2009-10-29T17:00:38+01:00
To przysłowie znaczy ze mądry jest bogaty, ponieważ się uczył i ma wysokie wykształcenie, a ten służący ze się nie uczył nie ma takich wygód ;)
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:01:39+01:00
To znaczy że mądry nie wyda pieniędzy szybko albo na głupote jakąś ale je zainwestuje.A głupi im służy oznacza że jak tylko coś zobaczy ciekawego odrazu to kupi.
4 3 4
2009-10-29T17:10:38+01:00
Dla mądrego pieniądze są tylko środkiem do życia i drobnych wygód, a dla głupiego to coś cennego, coś co musi mieć za wszelką cene...
4 5 4