Odpowiedzi

2010-03-25T13:28:59+01:00
V=π×r²×H
V=π×O,2m²×2m
V=π×0,04m²×2m
V=3,14×0,08m³
V=0,2512m³

400kg×0,2512m³=100,48kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T13:29:35+01:00
D=40 cm = 0,4 m
H=2m
r=2dm
V=πr² *H
V=π2²*20
V=0,4π*2
V=80π dm³
V=0,8 *3,14=2,512 m³

2,512*400=1004,80 kg

Odp.Kloc waży 1004,80 kg.
2010-03-25T13:31:52+01:00
40cm=0,4m


V=πr²×h
V=π0,2²×2
v=π×0,4
v=0,4π (m³)

0,4×3,14=1,256(m³)

1.256×400=502.4 Kg