Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T13:23:56+01:00
Ponieważ uważaną to relgię za obrazę ich boga
A że religia rozrastała się w ogromnym tępię wyznawcy innych religi powoli zaczynali się ich bać a jak to bywa że religia zawszę dąży do pokoju !!!!!! Zaczeli wybijać chrześcijan.
2 5 2
2010-03-25T13:26:03+01:00
Kiedy Jezus zmarł, Rzymianie rządzący krajem, uznali, że chrześcijaństwo zagraża ich władzy. Toteż starali się jak mogli niszczyć tę religię. Prześladowania rozpoczął Neron, oskarżając chrześcijan o podpalenie Rzymu.
2 2 2