Przetlumasz na niemiecki:
Jestem Synem Iwony i Andrzeja.
Mam siostre Joanne.
Moi dziadkowie,od strony mamy maja na imie Marianna i Henryk
Moi dziadkowie,od strony taty maja na imię Helena i Franciszek
Jestem szczesliwy, ze mam taka fajna rodzinke:)

3

Odpowiedzi

2009-10-29T17:01:15+01:00
Ich bin der Sohn von Yvonne und Andreas.
Ich habe eine Schwester Joanne.
Meine Großeltern, aus der Zeit sind wir namens Henry und Marianne
Meine Großeltern, der Vater der Mai im Namen des Helen und Francis
Ich bin froh, dass ich eine solche Familie Spaß haben:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:03:21+01:00
Ich bin der Sohn von Yvonne und Andreas.

Ich habe eine Schwester Joanne.


Meine Großeltern, aus der Zeit sind wir namens Henry und Marianne


Meine Großeltern, der Vater der Mai im Namen des Helen und Francis



Ich bin froh, dass ich so eine coole Familie


liczę na naj odpowiedz. ;] masz ode mnie przetlumaczenie. jestem pol niemka i znam jak nikt lepiej niemiecki :) :P Pozdro
1 5 1
2009-10-29T17:06:40+01:00
Ich bin son Iwony und Andrzeja. Ich habe sister Joanna.My Grosseltern, seitens Mutter haben heissen Marianna und Henryk
My grosseltern, seitens Vater haben heissen Helena und Franciszek. ich bin glucklich, haben fein Famillie.


P.S tam gdzie jest podwojne "s" zastap to niemeickim "B" i w słowie "glucklich" ma byc u z kreseczkami