Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T13:57:09+01:00
V = 10m*5m*10mm
V = 100dm*50dm*0,1dm
V = 500dm³
V = 500l

500l:12l = 41⅔ ≈ 42 wiadra
1 5 1
2010-03-25T14:18:50+01:00
Hej Ja też to miałam na zadanie !!!

obliczenia: V- objętość , 10m=100dm, 5m=50dm

V=100 dm×50dm×0,1dm=500dm³

500dm³ = 500 litrów

500l÷12l=42 wiadra

Odp. Potrzeba 42 wiadra aby zmieścić taką ilość wody.


Liczę na najlepsze i POZDRAWIAM
2 5 2