Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:10:33+01:00
200 - ilość osób które rozpoczęły kurs
70% - procent mężczyzn z wszystkich osób
po pierwszym dniu wyjechało - 60% mężczyzn i 10% kobiet

70% z 200=70/100 * 200= 140/1 = 140 - ilość mężczyzn uczestniczących w kursie
60% z 140= 60/100 * 140 = 84/1 = 84 - ilość mężczyzn którzy opościli kurs
200-140= 60 - ilość kobiet
10% z 60 = 10/100 * 60 = 6/1= 6 ilosc kobiet ktore oposcily kurs
84+6=90 - ilość mężczyzn i kobie ktory oposcili kurs
200-90=110

odp. nauke kroju i szycia w grugim dniu kursu kontynuowało 110 osób
mam nadzieje że nic nie ominęłam:)
85 4 85
2009-10-29T17:31:02+01:00
1.
70%-mężczyźni
30%-kobiety <100%-70%=30%>
200-wszystkie osoby

0,70*200=140 - liczba mężczyzn
200-140=60 - liczba kobiet

Po pierwszym dniu wyjechało:
0,60*140=80 - mężczyźni,którzy wyjechali
0,10*60=6 - kobiety,które wyjechały

140-84=56- reszta mężczyzn <mężczyźni, którzy zostali>
60-6=54 - reszta kobiet < kobiety,które zostały>
56+54=110 - razem

;]
Odp.Naukę kroju i szycia w drugim dniu kursu kontynuowało 110 osób.
92 4 92