Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:04:04+01:00
Św. Weronika ociera twarz Panu Jezusowi

Ktoś nagle podbiega
to św. Weronika
twarz Ci ociera
płótnem ręcznika

Łatwo być grzesznym
rzucać zniewagi
lecz by być dobrym
trzeba odwagi


pozdrawiam < 3

; )
1 5 1
2010-03-25T14:19:28+01:00
Stacja v
Szymon z Cynerei pomaga nieść krzyż Jezusowi

Szymon Cynerejczyk nie rozumie, tego że powinien pomóc Jezusowi. Zmuszają go do niesienia krzyża. Później - zrozumie wszystko. I dumny jest z zaszczytu współcierpienia z Panem. Kiedy Chrystus zsyła mi trud i cierpienie, przyjmę je choćbym od razu nie rozumiał, po co ono i dlaczego...
"Jedni drugich brzemiona dźwigajcie, a tak wypełnicie zakon Chrystusowy" (Gal 6, 2)