Odpowiedzi

2010-03-25T14:25:49+01:00
Zaglądać na stronę z brytyjskiego magazynu TV i zdecydować, jaki rodzaj programu każdy is.look na stronie z brytyjskiego magazynu TV i zdecydować, jaki rodzaj programu każdy jest.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:05:47+01:00
Zaglądać na stronę z brytyjskiego magazynu TV i zdecydować, jaki rodzaj programu każdy jest.
2010-03-25T15:27:17+01:00
Spojrzeć na stronę z brytyjskiego magazynu TV i podjąć decyzję, jakiego rodzaju program każdego z nich jest