Odpowiedzi

2010-03-25T14:20:05+01:00
Kłamstwo ma krótkie nogi

kłamstwem daleko nie zajedziesz

kłamca powinien mieć dobra pamięć

trucizna prawdy, lepsza od miodu kłamstwa

kłamać trzeba umieć

drobne kłamstewka , jeszcze nikomu nie zaszkodziły

być wolnym, to móc nie kłamać

dzieci i głupcy nie potrafią kłamać

kłamie jak z nut

13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:21:29+01:00
Kłamstwo ma krótkie nogi
Prawda w oczy kole
Prawda jak oliwa, zawsze na wierzch wypływa
Kłamstwem daleko się nie zajdzie!
Kłamstwo przeminie , prawda nie zginie!
Prawda zawsze wyjdzie na jaw
Kłamstwo zabija przyjaźń, prawda zabija miłość
Błędy to droga do prawdy
W każdym kłamstwie jest trochę prawdy.
Gdy pieniądze mówią, prawda milczy
12 4 12