Odpowiedzi

2010-03-25T14:16:50+01:00
Bukiet składa się z polnych maków, którch czerwień jest niesamowita. W bukiet wplecione są, także chabry, których kolor jest podobny do Twioch oczu. Do tego dodałam żólte jaskry, aby bukiet stał się kolorowy. :)



5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:28:37+01:00
Bukiet ma w sobie kilka pachnących, czerwonych i herbacianych róż. Róże czerwone znajdują się w środku a herbaciane pąki oplatają je jeden przy drugim. Pąki czerwonych róż sa nieco większe od pąków róż herbacinaych. łodygi tych wspaniałych kwiatów są długie, cienkie i ciemno zielone. cały bukiet opleciony jest różowa wstążką. Bukiet wygląda niesamowicie !

mam nadziele że coś pomogłam ;P
6 3 6