Odpowiedzi

2010-03-25T14:18:21+01:00
Wyjałowienie gleby występuje głównie na stokach górskich wtedy, gdy gleba jest uprawiana przez kilkadziesiąt lat bez przerwy.
16 3 16
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T14:19:17+01:00
Wyjałowienie gleby występuje głównie na stokach górskich wtedy, gdy gleba jest uprawiana przez kilkadziesiąt lat bez przerwy najczęsciej przez to samo...
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:23:27+01:00
Wyjałowienie gleby nazywane jest inaczej 'zubożeniem' , polega na zmniejszeniu ilości substancji odżywczych, które utrudnia lub uniemożliwia rozwój roślin. Najczęściej jest to skutkiej stosowania 'monokultury', czyli uprawiania jednego rodzaju rośliny w jednym miejscu, przez kilka lat.
34 4 34