Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:22:03+01:00

Sens przysłowia polega na tym, że życie nie może być piękne bez przykrych i bolesnych sytuacji. Róża symbolizuje piękno i dobro a kolce ból i cierpienie. Nie ma życia bez przykrych chwil.
57 4 57
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T14:22:59+01:00
To oznacza, że nie ma radości bez smutku jak i to, że wszystko ma zalety i wady. Sens tego przysłowia jest taki, że nie ma w naszym życiu czegoś ważnego bez cierpienia dzięki któremu stajemy się lepszymi ludźmi..
45 4 45