Odpowiedzi

2010-03-25T14:23:41+01:00
Nie wiem ale może :]
-mowa jest źródłem nie porozumień -to może znaczy że jeśli w jakiś sprawach człowiek rozmawia z człowiekiem to między mimi tworzy się nakieś nie porozumienie,sprzeczność zdań ;)
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:26:19+01:00
Mowa jest źródłem nie porozumień ponieważ ludzie coraz rzadziej dochodzą do porozumienia rozmawiając. Skracamy sobie słowa, dodajemy nowe do użytku i używamy jak najprostrzych słów żeby się porozumieć.
człowiek człoweikowi wilkiem robią sobie nazłość ublizają sobie nienawidzą się zachowuję się źle między sobą
25 1 25