Odpowiedzi

2010-03-25T14:33:14+01:00
Średnica=6,5cm
r=3,25cm

pomarańcza bez skórki ma r=3,25-2,5mm=3,25-0,25=3cm
v pomaranczy=4/3π×3,25³=2197/48πcm³
v pomarańczy bez skórki=4/3π×3³=36π

v skórki=2197/48π-36π=9³⁷/₄₈πcm³
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:49:36+01:00
Średnica=6,5cm
r=3,25cm

pomarańcza bez skórki ma r=3,25-2,5mm=3,25-0,25=3cm
v pomaranczy
V= 4/3πr³
V=4/3π×3,25³=
V=2197/48πcm³
V=45 ³⁷/₄₈
V pomarańczy bez skórki
V=4/3π×3³
V=36πcm³

V skórki= 45³⁷/₄₈πcm³ -36πcm³ =9³⁷/₄₈πcm³
3 2 3