Write a questionnaire to find out what people
liked to watch on TV when they were children.
Include questions about the following:
• how many hours of TV they watched
• favourite programmes
• hated programmes
• scary programmes
• after school / weekend programmes

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:04:47+01:00
Napisz ankietę, aby dowiedzieć się, co ludzie
lubił oglądać w telewizji, gdy byli dziećmi.
Dołącz pytania na temat:
• Ile godzin programu telewizyjnego patrzyli
• ulubionych programów
• nienawidził programów
• przerażające programy
• po szkole / programów weekend i odpowiedz po polsku to ci przetumacze na angielski
2 1 2
2009-10-29T17:17:16+01:00
Napisz ankietę Co ludzie lubili oglądać za czasów swego dzieciństwa. Dołącz pytania do poniższych:
1. Ile czasu (godzin) oglądali telewizję
2. Ich ulubione programy
3. Najmniej lubiane programy (znienawidzone)
4. Najstraszniejsze programy
5. Programy które oglądali po szkole lub w weekendy

Rozumiem, że to nie koniec zadania gdyż: "Include questions about the following:" oznacza, iż musisz mimo przetłumaczenia napisać również pełne pytania na na podane punkty. Lecz nie jest to zawarte w Twojej prośbie, a ja co do tego nie jestem pewny gdyż nie znam twojego podręcznika itp. Jak coś zapraszam na PM