Odpowiedzi

2010-03-25T14:32:11+01:00
Miłość jest jak poezja, piękna ale szybko się kończy.

Miłośc jest jak mydło, ubywa przy uzywaniu.

Miłość jest jak węgiel - kiedy płonie, parzy, kiedy zgaśnie, plami.

Miłość jest jak alergia. Prędzej czy później zawsze Cię dopadnie.

Milosć jest jak droga, prowadzi do nieba
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:36:46+01:00
Miłosc jak kwiat (kwitnie)
miłosc jak alkohol (odłuża)
miłosc jak czterolistna koniczyna (daje szczęście)
miłośc jak sen (dodaje sił po ciężkim dniu)
miłośc jak wrzechświat (nieogranicznona)
miłośc jak płomień ( "oświetla drogę")

Mam nadzieję, że właśnie o to Ci chodziło. ;)
Wszystkie sama wymyślałam.
2 5 2