Zad.1
Podaj po trzy przyklady liczb ujemnych spelniajacych nierownosc:
a)x < - 1,5 ma byc jeden i jedna druga
b)x > -2,6
c)x > -0,01
d)-2,6 < x < -1,5

Zad.2
Wpisz w miejsca kropke takie liczby , aby nierownosci byly prawdziwe:
-3 <.....<-2 i jedna druga <.....<-2<....<-1 i dwie trzecie<....<-1<....<0


Dam najj prosze ma byc na jutro rozwiazcie

3

Odpowiedzi

2010-03-25T14:36:14+01:00
Zad.1.
a) -1,2 ; -1,1 ; -1
b) 2 ; 3 ; 4
c)1 ; 2 ; 3
d) -2,5 ; -2; -1,6

Zad.2.
-3 <.....<-2 i jedna druga <.....<-2<....<-1 i dwie trzecie<....<-1<....<0
-1 -2,1 -1,9 -1,3 -0,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:36:26+01:00
Zadanie 1
a) -2; -3; -4
b) -2,5; -2; -1
c) -0,001; -0,000001; -0,0001
d) -2,5; -2,4; -1,6

zadanie2
-3 < -2,7 < -2,5 < -2,3 < -2 < -1⅚ < -1⅔ < -1⅓ < -1 < -0,5 < 0
1 5 1
2010-03-25T14:37:14+01:00
Zad1.
a) -1 ;-0,5 ;-0,7 (jak ba byc w ulamkach to piec dziesiatych i 7 dziesiatych.)
b)-2,5 ;-2 ;-1
c)
d)-2
zad2.
-3<-2,7<-2,5<-2,3<-2<-2<...<1idwietrzecie<-1 i jedna osma<-1<0