Odpowiedzi

2010-03-25T14:50:32+01:00
Od róży: mimo że było wredna to ją bardzo kochał dzielił ja uczuciem którego nigdy nie czuł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:52:07+01:00
- nauczył się, co to znaczy byc odpowiedzialnym
- zrozumiał, że przyjaźnić się, oznacza "stworzyć więzy"
- żeby się z kims zaprzyjaźnić, trzeba najpierw oswoić
- oswojenie wymaga cierpliwości
- kiedy poznajemy nową osobę powinnyśmy oceniać ją sercem
- oswojenie wiąże się z troską i potrzebą spędzania wspólnego czasu,
- odkrył, że jego Róża nie jest jedyną we Wszechświecie, ale mimo tego była dla niego najpiękniejsza
- znalazł różnicę między słowami "jedna" i "jedyna"
- o umiejętności obdarzania kogoś uczuciem decyduje to, czy dojrzeliśmy do tego uczucia
- umieć tolerować wady i zalety
- dorośli inaczej patrzą na świat, ale nie wszyscy są jednakowi