Odpowiedzi

2010-03-25T20:55:14+01:00
Stacja III
• zniechęcenie
• wyszydzenie
• upadek
Panie tak bardzo jest mi w życiu ciężko, nie mam już siły.

Dziecko moje zobacz:
Zaledwie kilka kroków, a już upadek. Lecz tutaj nie można się zatrzymać, bo to dopiero początek drogi i jeszcze miejsca przeznaczenia nie widać, Tak wiele razy chciałbyś być u celu, tak od razu i bez problemów, i bez zobaczenia własnej słabości. Błogosławione potknięcie - sam niewiele możesz. Otwórz się na moc, która ode Mnie płynie... Powstań i pójdź! Podążać wciąż chciej...!
Ja to wszystko przeszedłem przed Tobą, aby Ci wyznaczyć drogę i pamiętaj wystarczy ci Mojej łaski, moc w słabości się doskonali. Zaufaj Mi.
• Panie przyjmuję Twoją miłość i proszę prowadź swoje dziecko pewną drogą w ramiona kochającego Ojca.

Najlepsza Odpowiedź!
  • beko
  • Początkujący
2010-03-25T21:33:32+01:00
Na widok upadku Pana Jezusa wielu gorszyło się Jego słabością fizyczną, wątpiąc w Jego Bóstwo.

Gdy zobaczę kapłana upadającego, zamiast się gorszyć, pomodlę się za niego. Jeśli przyjmę od niego posługę z wiarą, że on spełnia ją z polecenia Chrystusa większą cześć oddam Panu Bogu. Pomyślę, że ja też za siebie będę odpowiadał.

Przepraszam Cię za te wszystkie wypadki, kiedy wybierałem sobie jakiegoś kapłana nie patrząc na Ciebie, ale szukając swego zadowolenia.