Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:08:02+01:00
Na osi poziomej napisz km 100;200;300;400;500
na osi pionowej napisz litry: 6;12;18;24;30
następnie narysuj punkty łączące 6z100 12z200 18z300
poprowadź linię łączącą te punkty
120 4 120
2009-10-29T17:11:23+01:00
Na osi y podaj ilość litrów benzyny a na osi x liczbę kilometrów.
Podaj min. 2 punkty np. na 6 litrów 100 km to na 12 litrów 200 km

połącz punkty 6 i 100 , 12 i 200 i poprowadź przez te punkty prostą
72 4 72