Odpowiedzi

  • Flak
  • Rozwiązujący
2010-03-25T14:51:46+01:00
To Hymn Polski śpiewa się go na uroczystościach
2010-03-25T14:52:39+01:00
Tą pieśń nazywamy hymnem państwowym.
Śpiewamy ją:
akademiach szkolnych
gdy polski zawodnik wygra zawaod sportowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:53:49+01:00
Mazurek śpiewa się w okolicznościach , typowo związanych z naszym krajem, np. Przenajrozmaitszych świętach państwowych oraz kiedy sportowcy wygrywają różne turnieje między krajowe. Ta pieśń to oczywiście hymn państwowy. ;)
2 3 2