Wstaw znaki < , = lub > :
a) 0 ... -5,38
-11...-14
-2...-2 i dwie trzecie
- trzy czwarte ... 1 i jedna druga

b) -0,9 ... -1
-0,8 ...-0,6
-1,6 ... -1 i trzy piąte
-7,8 ... -7,82

c) - jedna czwarta ... - jedna druga
- 2 i jedna piata ... jedenaście piątych
- siedem szesnastych ... siedem jedenastych
- 5 trzy piąte ... - 5 siedem ósmych

dam najj proszę rozwiążcie to tez na jutro:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:54:16+01:00
A) 0 > -5,38
-11 > -14
-2 > -2 i dwie trzecie
- trzy czwarte < 1 i jedna druga

b) -0,9 < -1
-0,8 < -0,6
-1,6 = -1 i trzy piąte
-7,8 > -7,82

c) - jedna czwarta <- jedna druga
- 2 i jedna piata < jedenaście piątych
- siedem szesnastych < siedem jedenastych
- 5 trzy piąte > - 5 siedem ósmych
2010-03-25T14:55:26+01:00
A) 0 > -5,38
-11 > -14
-2 > -2 i dwie trzecie
- trzy czwarte < 1 i jedna druga

b) -0,9 > -1
-0,8 < -0,6
-1,6 = -1 i trzy piąte
-7,8 > -7,82

c) - jedna czwarta > - jedna druga
- 2 i jedna piata < jedenaście piątych
- siedem szesnastych < siedem jedenastych
- 5 trzy piąte > - 5 siedem ósmych
2010-03-25T14:57:35+01:00
A) 0 < 5,38
11 < 14
2 < 2/3
3/4 < 1/2
b) -0,9 < 1
-0,8 > 0,6
-1,6 > 1 3/5
-7,8 < 7,82

c) - jedna czwarta < jedna druga
- 2 i jedna piata = jedenaście piątych
- siedem szesnastych > siedem jedenastych
- 5 trzy piąte < 5 siedem ósmych