Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T14:58:31+01:00
Na czele unii europejskiej stoi buzek jerzy
5 4 5
2010-03-25T14:59:02+01:00
Radzie Unii Europejskiej przewodniczą kolejno wszystkie państwa członkowskie, każde przez pół roku. Na czele Rady UE stoi minister spraw zagranicznych kraju sprawującego przewodnictwo.
2 3 2
2010-03-25T14:59:35+01:00
Komisarz unii europejskiej
nakłada kary, określa podatki,
1 5 1