Odpowiedzi

2009-10-29T17:12:28+01:00
Ja ciebie chrzczę w imię ojca i syna i ducha świętego amen
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:13:57+01:00
Chrztu udziela kapłan lecz w wyjątkowych sytuacjach może każdy człowiek.

Formuła

(imię nadane na chrzcie), ja Ciebie chrzczę w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen
8 4 8
2009-10-29T17:25:35+01:00
Chrzest jest to potwierdzenie wiary w Pana Jezusa Chrystusa.

Dający chrzest chrzci w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.
5 2 5