Odpowiedzi

2010-03-25T15:16:00+01:00
A więc możesz narysować płonący dom , jakiegoś człowieka w oknie ,który woła pomocy.
i straż jak jedzie.
i te drogi.
rysowałam w tamtym roku to na konkurs.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T15:32:56+01:00
Ja miałem takie samo zadanie konkurs na taki sam temat i miałam 1 miejsce narysowałam strazaków który gasi blok mieszkalny a w oknie osby które czekaja na pomoc na no dole rozłozona taka duza poduszka powietrzna mówie ci narysuj tak a 1 miejsce gwarantowane tylko ładnie narysuj:P
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:48:22+01:00
Możesz narysować strażaka w akcji.
Może gasząc jakiś pożar, że są drzewa i drewniana chatka cała w płomieniach i obok wóz strażacki i strażacy gaszący pożar.
Albo całe grono strażaków i w tle ich wóz, oni uśmiechnięci i zadowoleni ;)
Dla uzyskania super efektu narysowała bym to pastelami olejnymi.
3 4 3