Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T15:24:04+01:00
Na zakończenie :
Panie Boze dziękuje że pozwalasz nam sie o sobie uczyć i że nie zostawiasz nas samych, pomóż nam wytrwać w swoich naukach na wieki wieków Amen.

Na rozpoczencie:

Panie Pomóż nam dowiedzieć sie jak najwiecej o sobie, trwaj przy nas.
Dziękujemy za Twoją Miłośc którą karmisz nas każdego dnia ;)
1 5 1
2010-03-25T15:24:04+01:00
Przyjdź Jezu Amen
Przyjdź Duchu św. Amen
Prowadźcie nas do ojca Amen.
przynajmniej ja takie mam...
1 5 1
2010-03-25T15:26:17+01:00
Panie Boże
proszę cię żeby dzisiejsza lekcja religii przebiegła pomyślnie.żeby się nic złego nie stało i żeby nauczyciel lub katecheta był z nas zadowolony.prosimy wysłuchaj nas panie.

Panie boze
dziekuje ci ze ta lekcja byla spokojna i mila. wszyscy dostalismy pozytywne oceny.
1 3 1