Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T15:25:23+01:00
Na zakończenie :
Panie Boze dziękuje że pozwalasz nam sie o sobie uczyć i że nie zostawiasz nas samych, pomóż nam wytrwać w swoich naukach na wieki wieków Amen.

Na rozpoczencie:

Panie Pomóż nam dowiedzieć sie jak najwiecej o sobie, trwaj przy nas.
Dziękujemy za Twoją Miłośc którą karmisz nas każdego dnia ;)
8 3 8
2010-03-25T15:25:47+01:00
Na początek : Panie Jezu, daj nam mądrość i siłę, abyśmy mogli umacniać naszą wiarę i wiedzę o Tobie podczas tej katechezy oraz w codziennym życiu. Amen

Na koniec: Dziękujemy Ci Boze za dar madrosci i milosci oraz za to, ze moglismy w ta katecheze zbliżyć sie do Ciebie. Bog zalpac.
9 3 9
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T15:26:15+01:00
1. Panie Boże prosimy o dobre zrozumienie tej katechezy i wyciągnięcie z niej jak najwięcej informacji.
2. Panie Boże dziękujemy za zrozumienie tej katechezy.
7 2 7