Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:31:55+01:00
Skoro części sa w stosunku 2:3 to drut podzielono na 5 części
x-długość 1/5 druta
2x+3x=20
x=4m
Krótsza część- 8m
dłuższa 12m
Pole Kwadratu= 8²=64m²
Pole okregu=πr²
Pole okręgu=144π=144*3,14=452,16m²
π≈3,14
64m²/452,16m²=0.14=7/50
Odp. Stosunek wynosi 7/50
2010-03-25T15:34:42+01:00
Składniki- 2:3
Równych części-5
Długość druta-20m

20:5=4
2*4=8m
3*4=12m
Odp.:Brzeg kwadratu wynosi 8m,a okrąg z 12m.