Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:16:40+01:00
Arboretum, ogród dendrologiczny, dendrarium (łac. arbor – drzewo) – wyodrębniony obszar, na którym znajduje się kolekcja drzew i krzewów, utrzymywany w celu naukowo-badawczym (np. prace nad aklimatyzacją obcych gatunków), bądź ochrony rzadkich gatunków i odmian. Przy arboretach znajdują się też często szkółki i punkty sprzedaży roślin.

Większość arboretów specjalizuje się w hodowli i uprawie wybranych roślin, a teren arboretum traktowany jest jako matecznik, produkujący rośliny przeznaczone na sprzedaż.
2 4 2
2009-10-29T17:17:52+01:00
1. żelazo rdzewieje ponieważ nie jest impregnowane i działają na nie czynniki takie jak woda, powietrze, zmiana temoeratury powietrza, zmiana pogody
2. Roentgen odkrył promienie x wykorzystuje się je w naświetlaniu rentgenowskim
3. Arboretum, ogród dendrologiczny, dendrarium (łac. arbor – drzewo) – wyodrębniony obszar, na którym znajduje się kolekcja drzew i krzewów, utrzymywany w celu naukowo-badawczym (np. prace nad aklimatyzacją obcych gatunków), bądź ochrony rzadkich gatunków i odmian. Przy arboretach znajdują się też często szkółki i punkty sprzedaży roślin.
3 4 3