Odpowiedzi

2010-03-25T15:34:08+01:00
1. Zgubienie broszki przez Marylę.
2. Rozbicie tabliczki na głowie Gilberta.
3. Spojenie Diany.
4. Przefarbowanie włosów na kolor zielony.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:37:23+01:00
`` dam ci tylko niektóre .. te które moim zdaniem są najzabawniejsze... <33
więc takk.;))*
1.Tragiczne skutki podwieczorku.
2.Nowe zastosowanie kropli walerianowych.
3.Ofiara Ani dla sprawy honorowej.
4.Próżność ukarana.

`,, to jest jaby co w dobrej kolejnościi. ;pp daszmi NAJJ>?? pliss ;**
1 3 1