Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:30:12+01:00
Bardzo prosto. Równo o godzinie 12 ( południe ) słońce jest w zenicie i cień na równiku pada pod kątem prostym do ziemi ( 90 stopni ). Moment górowania, a także godzine wyznacza się za pomocą przyrządu zwanego gnomon czyli kijek w ziemi.
7 4 7
2009-10-29T20:00:41+01:00
Równo o godzinie 12 ( południe ) słońce jest w zenicie i cień na równiku pada pod kątem prostym do ziemi ( 90 stopni ).
8 3 8
2009-10-29T22:35:38+01:00
. Najprostszym I Najpopularniejszym sposobem Jest o godzinie 12 Sprawdenie czy coś co jest pod kontem prostym do ziemie a nawet Mi stojac pionowo czy twozy cie jakiś cień jeśli nie to znaczy że sóńce jest w zenicie
3 1 3