Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:39:15+01:00
1)x+3,52=12,41
x=12,41-3,52
x=8,89
2)y-17,3=92,2
y=92,2+17,3
y=109,5
3)2,5*t=7,5
2,5t=7,5/:2,5
t=3
Tylko tyle.Tego 4 nie wiem :p a pdpkt.2 to nie do matematyki ;)
3 2 3
2010-03-25T15:43:55+01:00
1) x+3,52=12,41
x=12,41-3,52
x=8,89

8,89+3,52=12,41
12,41=12,41
2) y-17,3=92,2
y=92,2+17,3
y=109,5
109,5-17,3=92,2
92,2=92,2

3) 2,5*t=7.5 /;10/25
t=75/10*10/25
t=3
2,5*3=7.5
7.5=7.5
4)z : 1,1=7
z=7*1,1
z=7,7

7,7:1,1=7
7=7



uwazam, ze czasem obawiamy się okazać wspułczucie innej osobie gdyz sie wstydzimy, boimy sie rakcji tej osoby
2 1 2
2010-03-25T15:44:07+01:00
1) x+3,52=12,41 x=12,41-3,52 x=8,89

2) y-17,3=92,2 y=92,2+17,3 y=109,5

3) 2,5*t=7.5 t=7,5 / 2,5 t=3

4)z : 1,1=7 z=7*1,1 z=7,7


2).Boimy się ,że inni nas wyśmieją .Ludzie wokół nas są agresywni.Wstydzimy się okazać współczucie.
2 1 2