Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:40:21+01:00
Wehrmacht – niemieckie siły zbrojne okresu III Rzeszy.
SS- Schutzstaffel paramilitarna i początkowo elitarna niemiecka formacja nazistowska
gestapo- Tajna Policja Państwowa
generalna Gubernia -jednostka administracyjno-polityczna utworzona przez Hitlera
10 4 10
2010-03-25T15:41:53+01:00
Wehrmacht – niemieckie siły zbrojne okresu III Rzeszy
SS (Die Schutzstaffel der NSDAP – eskadra ochronna NSDAP)
Gestapo (niem. Geheime Staatspolizei, Tajna Policja Państwowa) – tajna policja utworzona w nazistowskich Niemczech 26 kwietnia 1933
GENERALNA GUBERNIA. jednostka administracyjno-polityczna utworzona przez Hitlera na mocy dekretu z 12 X 1939 r. na terytorium ziem polskich
3 3 3