Odpowiedzi

2010-03-25T15:38:16+01:00
Zachęcam Cię do udziału w Eucharystii , ponieważ będziesz miała czyste sumienie ,że poszłaś/eś.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:40:12+01:00
Marysiu np;p :
Dlaczego nie chcesz uczestniczyc w Eucharystii ?? Przeciez to pokazuje, jakimi jestesmy katolikami. To wielki dar i zaszczyt moc przyjmowac Cialo Chrystusa podczas mszy świętej. Każdy powinien czuc sie wyjatkowo w takim momencie. Mysle, ze powinnas isc do spowiedzi, odprawic pokute oraz zadoscuczynic Bogu, a wtedy bedziesz szczesliwszym czlowiekiem wz czystym sercem przyjmiesz komunie
2010-03-25T15:53:56+01:00
Ewo jeżeli przyjmiesz eucharystię poczujesz że twoja dusza jest czysta. To uczucie jest niesamowite. W moim życiu eucharystia jest nie zbędna. Nie wyobrażam sobie porannej niedzielnej mszy bez niej. Staram żyć w "czystości". Bardzo chciała bym ci pomóc ale to jest sprawa która sama powinnaś rozwiązać. Jednak ja uważam że Eucharystia jest niezbędna w życiu każdego chrześcijanina.