Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:46:31+01:00
Dęby, różne gatunki sosen, cedry i cyprysy, oliwka, figowiec , winorośl, pomarańcze, cytryny , mandarynki, dęby, oleander, mirty, jałowce, wawrzyny, wrzośce, pistacje.









daniele
kozice
koziorożce
flamingi
liczne gatunki nietoperzy
pancerniki, jaguary, pumy , grzechotniki,słonie indyjski, małpy i tygrysy,Ropucha Paskówka
Małże. Kraby. Muflony. Jaszczurki
2010-03-25T15:58:01+01:00
:ZWIERZĘTA:
-owce,
-kozy,
-drób,
-ryjówki,
-wiewiórki,
-popielice,
-daniele,
-kozice górski,
-koziorożce,
-nietoperze,
-flamingi,
``DALEJ O TYCH ZWIERZĘTACH TO NIE WIEMM.. za to dam ci ponad 15 roślinn pasujee..?

:ROŚLINNOŚĆ:
-dąb korkowy,
-oleander,
-pistacja,
-warzywn(laur),
-pinia,
-cyprysy,
-oliwka,
-winorośl,
-figa pospolita,
-pomarańcze i inne cytrusy,
-liczne zioła,
-karłowate dęby,
-mirty,
-jałowce,
-wrzośce,
-cedry,
-zioła,
-krzewy.





`prosze o najj..;pp pliisser.. xdd.;pp ;]]

=]] ;)))**