Odpowiedzi

2010-03-25T15:53:35+01:00
Nie mam czasu na nudę bo w moim życiu cały czas coś się dzieje np. przychodzę ze szkoły robię zadanie jem obiad gram na komputerze gdy jest ładna pogoda idę na dwór spędzić czas na świeżym powietrzu spotykam się z przyjaciółmi moją pasją jest rower dlatego też często na nim jeżdżę to mnie odstresowywuje
1 4 1
2010-03-25T15:54:19+01:00
-Ide grac w pilke z kolegami .
-Gram na komputerze .
-Ogladam TV .
-Wymyslam zabawy .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:57:27+01:00
Mam wiele sposobów na nudę.Oto kilka z nich:
-spotkać się z przyjaciółmi;
-przyrządzić cos pysznego dla pozostałych domowników;
-spacer lub rolki;
-przeczytać ciekawą książkę;
-ułożyć wiersz lub piosenkę,która potem mogę dać pani od j.polskiego (a ona pewnie to doceni :))
-wyjść do kina,teatru bądź na zakupy;
-włączyć muzykę i tańczyć lub jeśli taniec to nie twoje zainteresowanie to włącz karaoke i śpiewaj;
-zorganizować piknik z przyjaciółmi/rodziną;
-z robic z niczego coś czyli popatrzec wokół siebie a na pewno znajdziesz rzeczy,które można przerobic na nowe i piękne!
Oto kilka z nich.. mam jeszcze mnóstwo pomysłów!
myślę że pomogłam. liczę na naj!