1. Składnik roztworu (14 liter)
2. Sposób na wydzielenie cieczy z roztworu (10 liter)
3. Rozlewa się na powierzchni wody, jest łatwo palna (5 liter)
4. Bardzo małe porcje cieczy (6 liter)
5. Łatwo palna, jest też rozpuszczalnikiem (7 liter)
6. Nie rozpuszcza się w wodzie, robi się z niej świece (8 liter)
7. Najpopularniejsza jednorodna mieszanina gazów (9 liter)

3

Odpowiedzi

2009-10-29T17:21:22+01:00
1 rozpuszczalnik
2 destylacja
3 nafta
4
5 benzyna ?
6 parafina
7 powietrze
1 3 1
2009-10-29T17:26:23+01:00
1.Rozpuszczalnik
2.Destylacja
3.Nafta
4.Krople
5.Benzyna
6.Parafina
7.Powietrze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T22:12:56+01:00
Rozpuszczalnik
destylacja
nafta
krople
benzyna
parafina
powietrze
2 5 2