Zad.1 Na planie wykonanym w skali 1:4000 parking ma wymiary 3cm na 2cm.Jakie ma wymiary ten parking w rzeczewistości?

zad.2
Parking ma kształt prostokąta ,którego 1 bok wynosi 120m długości a drugi jest 30m krótszy.Oblicz powierzchnię tego parkingu.

zad.3
Pierwszego dnia wycieczki uczniowie przejechali o 110km więcej niż 2 dnia i 23km mniej niż 3 dnia .Ile km przejechali każdego dnia jeżeli w czasie tych 3 dni przejechali łącznie 723km.

2

Odpowiedzi

2010-03-25T15:48:08+01:00
Zad.1
4000 * 3cm = 12000cm = 12m <---długość
4000 * 2cm = 8000cm = 8m <---szerokość
zad.2
P = 120m * (120m - 30m) = 120m * 90m = 10800m2 = 108a = 1,08ha
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:49:16+01:00
Zad.1
3cm×4000cm=12000cm= 120m
2cm×4000cm=8000cm=80m
odp.: Parking ma wymiary 120m×80m.

Zad.2
120m-30m=90m
Pole= 120m×90m=1080m²
Odp.: Parking ma powierzchnię 1080m².