Odpowiedzi

2010-03-25T15:46:58+01:00
Profile podeszły do ciebie nasz?
Zobaczyłeś zdjęcia mojego profilu?
Czekam na twoją odpowiedź niedługo
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:49:50+01:00

Czy profile przyszły do ciebie? (nie jestem pewna, ale patrząc po kolei to - have (mieć), profiles (profile), come (przyszły), to you (do ciebie) ours (nasz); myśle, że chodziło o coś w stylu - czy masz nasz profil? czy przyszedł do ciebie nasz profil?))
Czy zobaczyłeś zdjęcia mojego profilu?
Czekam na twoją odpowiedź wkrótce
1 5 1