Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:00:13+01:00
Hipokryta -człowiek obłudny fałszywy
hipochondryk-osoba ktora wyszukuje w sobie choroby ktorych nie ma
homogenizowany-trwala mieszanina z kilku skladnikow ktore bys sie ze soba w sposob naturalny nie polaczyly
hektolitr-jednostka objetosci rowna 100 litrom
hipoteza-cos co musimy objasnic ,wymagajace sprawdzenia
hydromasaz -masaz za pomoca wody

Ady tata potrafic wypic hektolitry coli.
Moj sąsiad jest hipokryta
Mojej koleżanki babcia czesto chodzi na hydromasaz
Antek uwielbia brzoskwiniowy serek homogenizowany
Czesto stawiam sobie hipotezy do rozwiazana
Moj dziadek czasem bywa hipochondrykiem
6 4 6
2010-03-25T16:04:39+01:00
Hipokryta - fałszywość, dwulicowość, obłuda. Zachowanie lub sposób myślenia i działania charakteryzujący się niespójnością stosowanych zasad moralnych. Udawanie serdeczności, szlachetności, religijności, zazwyczaj po to, by wprowadzić kogoś w błąd co do swych rzeczywistych intencji i wyciągnąć z tego jakieś korzyści.
np. Mój kolega z klasy jest hipokrytą.

Hipochondria - stałe nieuzasadnione przekonanie o istnieniu przynajmniej jednej poważnej, postępującej choroby somatycznej.
np. Na świecie jest dużo hipochondryków.

Homogenizowanie - tworzenie jednolitej mieszaniny z niemieszających się ze sobą w warunkach normalnych składników.
np. Kupiłam serek homogenizowany

Hektolitr - jednostka objętości (1hl = 100l)
np. Mam w domu 12 hl wody.

Hipoteza - osąd, teoria, które podlegają weryfikacji. Zdanie, które stwierdza spodziewaną relację między jakimiś zjawiskami, propozycja twierdzenia naukowego, które zakłada możliwą lub oczekiwaną w danym kontekście sytuacyjnym naturę związku.
np. Moja koleżanka wyraziła swoją hipotezę na dany temat.

5 4 5