Odpowiedzi

2010-03-25T15:56:51+01:00
MOŻEMY WYCHWALAĆ BOGA PRZEZ WSZYSTKO C O ROBIMY .
TAK SAMO MOŻEMY WYCHWALAĆ BOGA POPRZEZ ŚPIEW I TANIEC
JEŚLI ROBIMY TO NA CHWALE KU BOGU TO JEST ONO WYRAZEM NASZEJ MIŁOŚĆI DO BOGA
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T15:57:48+01:00
Śpiew i taniec może być wyrazem miłości względem Boga ponieważ są to elementy życia z którymi mamy do czynienie na codzien. Posiadają one takie cechy jak radość wesołość oraz można je przekazywac na rózne sposoby. Dlatego też przez śpiew i tanie mozeby wyrazic milosc do Boga poniewaz slowa ktore beda spiewane oraz rytm przez nas będą określać miłość jaka dażymy Boga. Tak samo jest z tańcem ponieważ tańcząc możemy Boga chwalić okazywac mu swą miłość przez wykonywanie różnych form, pozycji w tańcu.
Oczywiśćie dzieki tańcu i spiewu możemy również odczytać emocje jakie nam towarzyszą.