Odpowiedzi

2010-03-25T16:02:15+01:00
Pozdrowienia ze słonecznego Wrocławia. - Marek i Barbara Chrzanowscy Kraków 1/2
Życzy Kasia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:03:54+01:00
Janina i Jan Kowalscy
Os. Powstańców Warszawy 11/136
44-330 Łódź

Drodzy rodzice !
W Wrocławiu jest bardzo fajnie.
Widziałam wiele budynków. Gdy szłyśmy z Iloną zauważyłyśmy jak kręcą "Pierwszą Miłość" Pozwolili nam przejść. Będziemy w TV!
Jadłyśmy lody! Jest nam tak gorąco że nie da się w pokoju wytrzymać!
Strasznie mi się tam podoba, ale chciałabym już wrócić do domu, bo za Wami tęsknię.
Pozdrawiam, Kasia






(zbierzność osób i nazwisk jest przypadkowa i można zmieniać imienia i nazwiska)