Odpowiedzi

2010-03-25T16:01:22+01:00
1:5000000
1 cm na mapie = 5 000 000 cm w terenie = 50 000 m = 50 km
4,3 cm x 50 km = 215 km

Odp. Rzeczywista odległość między tymi miastami wynosi 215 km.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T16:01:29+01:00
4,3cm*5000000=21500000cm (w rzeczywistości)
21500000cm=215000m=215km

Odp: Odległość między dwoma miastami wynosi 215 km.

Naj? :>

@patlan nie mieszaj w głowie dla chłopaka :P, bo to nie poprawnie robisz, przy skali nie trzeba "x" ;d, a i on jeszcze proporcji nie miał xD. I iloczynu wyrazów skrajnych :)


Naj? :>
2 3 2
2010-03-25T16:02:33+01:00
1:5000000
1cm-50km
Jednemu centymetrowi na mapie odpowiada 50 km w rzeczywistosci zatem:
4,3 cm-x
1cm-50
x-50*4,3
x=215 km
Odp.Odleglosc miedzy miastami wynosi w rzeczywistosci 215 km
2 3 2