Odpowiedzi

2010-03-25T16:01:45+01:00
Lubie święta wielkanocne ponieważ razem z rodziną zbieramy się idziemy do kościoła.A po mszy zasiadamy przy stole i jemy obiad,bardzo uwielbiam święconke którą gotuje moja babcia.Oczywiście zawsze dostajemy jakieś skromne upominki ale nie jest to najważniejsze w tym święcie,najważniejsze jest to by święcić jajka oraz spędać wspólny czas z rodziną.Przez całe 365 dni zniecierpliwością oczekuje na ten wspaniały dźien i tak już będzie do końca moich dni.Na następny dzień razem z kolegami idziemy z wiadrami pełnymi wody i nawzajem polewamy się wodą gdyż jest lany poniedziałek ( śmingus dyngus)

LICZE NA NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ ORAZ DOBRĄ OCENKE :)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:04:35+01:00
Święta Wielkanocne są symbolem zmartwychwstania Pana Jezusa. Wspominamy w nich najważniejsze wydarzenia ten okres nazywamy Wielkim Tygodniem. Dzięki takiemu świętu mogę spędzić z całą rodziną sniadanie wielkanocne. Maluję pisanki oraz święcę potrawy. Lecz jednak najbardziej znanym świętem w Wielkanocy jest śmingus - dyngus.
6 3 6
2010-03-25T16:06:03+01:00
Lubię święta Wielkanocne ponieważ wtedy każdy okazuje swoją radość , te święta są pełne uroku i harmonii . Ale poza tym wielu ludzi właśnie w święta kończy swoje sprzeczki i kłótnie godząc się.
Bardzo lubię Wielkanoc bo są pisanki , chodzimy święcić koszyczek i takie tam sentymentalne rzeczy. Święta te są bardzo owocne bo dostajemy skromne ale fajne prezenty . Bardzo lubię Wielkanoc bo wtedy Jezus zmartwychwstał , a dla nas chrześcijanów jest to bardzo ważne święto.
6 3 6