Odpowiedzi

2010-03-25T16:04:05+01:00
Ulubioną rzeczą w moim domu jest mój wiszący fotel.Jest on koloru różowo-czarnego ,ma włochate wyścielenie koloru białego.Fotel ten jest wiszący ponieważ wisi przyczepiony do sufitu.Jest moją najlepszą rzeczą..:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:05:12+01:00
Opisuję mój telewizor.Mój wybór padł na to,ponieważ spędzam przy nim dużo czasu,i towarzyszy mi w wykonywaniu wielu czynności (m.innymi kiedy odrabiam lekcję).

Mój telewizor,posiada 20cali,ma czarną obudowę,waży około 5 kilogramów,z tyłu ma srebrną pokrywkę skomponowaną idealnie skomponowaną z całym telewizorem.

Posiada 30 kanałów,głównie oglądam na nim filmy,oraz słucham muzyki.
2010-03-25T16:05:37+01:00
Moja lodówka jest wysoka ale wąska. Posiada dużo przegródek, ma dużo miejsca oraz zamrażalnik. Należy do firmy "Beko". Ten przedmiot ma kolor biały. Jest w niej osobne miejsce na: jajka, warzywa, mrożonki (w tym ryby i różne), produkty do picia i wiele, wiele innych rzeczy.
Liczę na naj :8)