Ponumeruj kolejne fazy cyklu miesiączkowego kobiety;

a. krwawienie miesiączkowe
b. złuszczanie błony śluzowej macicy
c. powstanie ciałka żółtego
d. wytwarzanie progesteronu
e. spadek poziomu hormonów
f. dojrzewanie pęcherzyka jajnikowego
g. owulacja
h. wzrost grubości błony śluzowej macicy

2

Odpowiedzi

2010-03-25T16:29:49+01:00
1 złuszczenie błony śluzowej macicy
2 krwawienie miesiączkowe
3. dojrzewanie pęcherzyka jajnikowego
4. spadek poziomu hormonów
5. owulacja
6. powstanie ciałka żółtego
7.wytwarzanie progesteronu
8. wzrost grubości błony śluzowej macicy
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:31:28+01:00
A. krwawienie miesiączkowe
b. złuszczanie błony śluzowej macicy
c. powstanie ciałka żółtego
d. wytwarzanie progesteronu
e. spadek poziomu hormonów
f. dojrzewanie pęcherzyka jajnikowego
g. owulacja
h. wzrost grubości błony śluzowej macicy
1 5 1