Odpowiedzi

2010-03-25T16:09:25+01:00
Są 2 elementy na których ubiór powinni zwracać rodzice u swoich pociech :
- Spodnie,oraz Buty. Jeśli posiadamy zbyt duże obuwie,łatwo skręcić nogę,zwłaszcza podczas grania w piłkę i zabawy na świeżym powietrzu.Zbyt duże spodnie,mogą się podwinąć o but,i spowodwać upadek.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:11:51+01:00

Mama powinna zwrócic główną uwagę na czesc obówia przy kostce, gdyż dziecko ma słabo uwapnione kości i jest bardzo łatwo wykręcic stopkę w bucie podczas ich zakadania oraz nierówności w chodniku podczas spaceru czy też innego wysiłku fizycznego. Dla małego dziecka obówie nie może byĆ też obówię luźne gdyż również to grozi zwichnięciem jego kostki.
1 5 1